środa, 6 czerwca 2012

Paznokcie, lakiery, szkoła, włosy ♥

Szkoła, szkoła . Całkiem znośnie było
Wciągałam powery (tabletkę) nosem , hahahha ,  takie fazy , nos mnie piekł .
później zmarzłam do pojawienia się GĘSIEJ SKÓRKI to sobie bluzę pożyczyłam
od kolegi ♥.♥ <hyhyhy>
___________________________
Włosy , mam dosyć długie włosy, ale chcę mieć jeszcze dłuższe, mocniejsze
więc używam skrzypovity : 3
Myślałam  nad zmienieniem kolorku włosów w  wakacje , albo rozjaśnienie.
Lub ewentualnie zrobienie kolorowych końcówek , ale muszę to przemyśleć .
______________________________
Kupiłam sobie ostatnio piękny lakier, taki jaki chciałam
GOLDEN ROSE
kolor brzoskwiniowy ♥
podoba wam się ?
CENA: 6 zł

17 komentarzy:

  1. Nie ma to jak męskie bluzy,czyż nie?:D
    Ja sobie w wakacje robię turkusowe końcówki <3
    Zapraszam do mnie:avehellburn.blogspot.com
    :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba lubię takie kolory , ale oczojebne też są fajne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek lakieru ;p i fajne motylki na paznokciach ;p
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robię w wakacje kolorowe końcówki wraz z przyjaciółką ^^
    Uwielbiam takie lekkie lakierki ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. AAA PIĘKNE PAZNOKCIE <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lakier
    omnomnom

    http://mmaaggddaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek :) Zapraszam do mnie my-whole-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) Jestem miłe zaskoczona. Blog milutki w odbiorze :) Fajnie piszesz i takie to wszystko przejrzyste. Nie dojrzałam literówek i błędów ortograficznych, dlatego też podziwiam. Myślę, że będę zaglądać. Może nawet zareklamuję na swoim (mimo, iż u mnie ludzi malutko, bo dopiero dziś założyłam), bo naprawdę ciekawiutki :) Zajrzyj do mnie i oceń to i owo :) Z góry dzięki.
    http://music-mena.bloog.pl/
    Marla.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog i śliczny lakier. :D
    zapraszam do siebie!
    http://full-of-magic.blogspot.com/
    + dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog;)
    a lakier śliczny:)
    zapraszam do mnie ;)
    kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczny kolor,ale jakaś inna firma,jest świetny jak Twój;)
    blog jest wspaniały:)
    zapraszam do mnie;*-http://show-me-the-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek :-)
    Ja myślę nad niebieskim kolorem włosów haha, ale jeżeli już to zrobię to oczywiście szamponetką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wygląda ten lakier, ma całkiem przyjemny kolorek i nie jest nawet taki drogi :)
    pozdrawiam i zapraszam
    oceana-dar-drugiego-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor lakieru i bardzo ładne paznokcie.
    http://nie-doskonalapanidomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń